czwartek, 22 sierpnia 2013

List motywacyjny wzór

Wzór listu motywacyjnego - ogólny:
Miejscowość, xx,xx,xxxx
Imię Nazwisko
ul. Nazwa ulicy
XX-XXX Miejscowość
telefon

Nazwa Instytucji/Firmy
ul. Nazwa ulicy
XX-XXX Miejscowość


Szanowni Państwo/ Szanowny Panie!
W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie zamieszczone w gazecie "Gazeta Polska" z 25.07.2013 r. pragnę przedstawić swoją kandydaturę na stanowisko XXX.  Poszukuję takiej pracy, a możliwość podjęcia jej w Państwa firmie dałoby mi szansę na rozwój, zdobycie nowego doświadczenia zawodowego i kwalifikacji oraz byłoby zgodne z moim wykształceniem i uzyskanymi dotychczas umiejętnościami.
Myślę, że doskonale odnajdę się w pracy w zespole. Jestem osobą otwartą, odpowiedzialną, nawiązującą w łatwy sposób kontakty oraz dążę do zadań, które sobie postawiłem. W trakcie studiowania aktywnie działałem w samorządzie studenckim. Zajmowałem się liczną organizacją imprez i wyjazdów. Nabyłem zatem odpowiednich praktyk w koordynowaniu zadań oraz planowaniu pracy sobie i innym. 
Doświadczenie zawodowe zdobywałem również jako YYY w XXX. Spełniam także inne wymagania zawarte w ogłoszeniu - posiadam prawo jazdy kat. B od 10 lat. Szybko się uczę i chętnie podejmuję nowe wyzwania.
Jeżeli moje kwalifikacje okażą się wystarczające, proszę o kontakt i wyznaczenie dogodnego dla Państwa terminu spotkania.

Z poważaniem
Imię Nazwisko